Is dat opmerkelijk in de modellenwereld dan?

.
Ik vind Anna Marie op haar modellenfoto echt heel bijzonder, echt met een modellenuitdrukking enzo, maar die redhead die daarboven op de foto's langs komt schieten vind ik dan weer geen drol aan.
Annika vind ik op haar modellenfoto erg leuk, maar mijn god, ik zou haar bijna lelijk willen noemen op die andere foto's. Wat een uitdrukkingsloos figuur is ze daar. Dat andere kapsel + haarkleur doet haar goed in elk geval.
Charmayne ziet er wel okay uit. Redelijk apart gezicht, maar ze heeft iets mysterieus dat haar wel interessant maakt.
Daisy doet me niks. Aziatische meisjes dig ik sowieso niet echt, maar ik vind dat bij haar verder ook uitstraling en modelpotentie (alsof ik er verstand van heb, maar goed

) ontbreken.
Kathelijn is ook niet verkeerd, maar haar modelfoto is niet echt representatief als je naar die foto's daarboven kijkt. Op die modellenfoto vind ik haar leuk en lief overkomen, maar op die andere foto's totaal nietszeggend.
Marcia staat er op alsof ze zwaar gedrogeerd is. Modellen met zulk kort haar vallen al gauw op, maar de vorm van haar gezicht lijkt me veel te grof voor zo'n kapsel. Oh, ik zie nu dat die bewegende foto's daarboven van het gekozen model zijn, even bovenstaand kritiek daarop aanpassen. Ze lijkt op Pink

. Mannelijk, ik vind het niks.
Sanne is 100% niks. Doorsnee Nederlands meisje, ik zou er als ik op meisjes viel op straat niet eens naar omkijken.
Ach ja, Sylvia is gewoonweg knap. Mooi gezicht, donker haar met blauwe ogen zonder dat het onnatuurlijk oogt. Een mooi meisje met een uiterlijk met modelpotentie.
Ovo vind ik persoonlijk niet knap, maar wel heel erg boeiend om naar te kijken. Echt een heel uniek gezicht (en dat zie je de laatste jaren meer op de catwalk dan echt mooie gezichten, kijk naar Gemma Ward)
Stefanie, hm. Op de grote foto vind ik haar nogal een log gezicht hebben, maar dat komt vooral omdat ze vrij weinig oogmake-up op lijkt te hebben. Op die fotootjes erboven zit er een tussen met meer oogmake-up en dat staat haar wel goed.
Tot zo ver mijn visie. Ik ga het niet volgen want dat vergeet ik toch altijd

.